2010. március 26., péntek

helló csajszikák!
na itt van a 7.rész. remélem tetszeni fog egy kicsit rövid lett.
jó olvasást.



7.rész

- hello – köszöntem
- Avril ő itt Bella Swan – jött oda Jake 1 fehér bőrű lánnyal.
- Szia, Bella – adott 2 puszit az arcomra. Olyan kedves volt. Eléggé meglepődtem.
- Szia, Avril – köszöntem
- Hát akkor menjünk. – adta ki a parancsot Sam. Kb. fél órája sétáltunk. Mikor érünk már oda?
- Szia – jött oda Leah
- Szia
- Bocsi hogy eddig olyan undok voltam. És hogy olyan hideg, undorító, nyivákolós, vinnyogós liba voltam.
- Nem kell bocsánatot kérned. Nem is mertük egymást annyira.
- Hát akkor jó. Na megyek. Szia
- Szia
- Hello – köszönt Seth
- Szia
- Mi van?
- Mikor érünk már oda?
- Még sokat fel kell menni még arra a hegyre. – mutatott egy bazi nagy hegyre
- Basszus. Miért kell oda olyan magasra felmenni?
- Na látod ez egy jó kérdés.
- És ott még hideg is van. és melegebben is öltözhettem volna.
- Azért jól nézel ki. – megjelent Seth arcán 2 piros pötty.
- Jaj de aranyos vagy. – pusziltam arcon de ő elkezdett nevetni és így a puszi kicsit közelebb ment a szája széléhez. Ekkor abba hagyta a nevetést engem, pedig elöntött a pír. Ezek után csöndben haladtunk felfelé. Kb. 1 óra múlva felértünk a vének, már fent ültek. Már csak 1 hely volt Seth mellet. Már vagy 60x hallottam a történeteket.
- Eljössz sétálni? – suttogta Seth
- Aha
- Seth figyelj nem akartam.
- Figyelj, ami előbb történt egyáltalán nem volt rossz tett, vagyis nekem. Tudod semmi baj. –állt fel a szikláról és +fogta a kezemet és elkezdett maga után húzni.
Seth szemszög

Olyan édes. És az a szép arc, az a szép haj, az a szép kéz, az a szép hosszú láb és az a formás….
„Seth! Állítsd le magad – szólalt meg a normális Seth
„hé haver, nézd azt a csajt. Olyan gyönyörű hogy rögtön letámadnám. Te, miért nem ezt teszed? – szólalt + a rosszabbik, huncutabb, kajánabb, csajozós Seth. – gyerünk, cserkészd be! Na Seth hajrá! Nincs semmi féle lefektetésről, meg ilyenekről csak csavard az ujjad köré. – egyre jobban húzott magával a rossz énem.
- Avril
- Tessék? – nézett felém. Majdnem leestem a szikláról, amin időközben leültem.
- Idejönnél? – közelebb lépett hozzám én, pedig + fogtam a kezét. A rossz Seth győzött. Közelebb vontam magamhoz. Édes lehelete cirógatta az arcomat. Pár centi és belépek az Édenkertbe, ahogy hozzá érintem az ajkát az enyémhez. De ő elhúzódott.
- Seth ezt nem szabad.
- Miért?
- Mert nem – elindult vissza a tűzhöz de + torpant.

Nincsenek megjegyzések: