2010. március 26., péntek

6.rész

6. rész
Tettem egy pár lépést a segítségével majd miután meg győződött arról, hogy meg tudok állni a saját lábamon elengedett. Seth hazavitt. Otthon Embry a nappaliban ült a Tv előtt egy bögre kávéval a kezében. Mellette Jacob az ő kezében is csücsült egy bögre.
- Hello – köszöntem elhaló hangon. Abban a pillanatban Embry eldobta az üres csészét és előttem termett és átölelt.- Embry légy szíves ne nyomj össze, ha még látni akarsz! – nyögtem mosolyogva. Amikor elengedett és az arcába néztem lefagyott a mosoly az arcomról. Sötét bőre most még fehérebb volt az arca komor maszkba volt burkolva. Szeme alatt fekete karikák húzódtak. De nem csak ő nézett, így ki hanem Jacob is.
- Ti mi mióta nem aludtatok? – kérdetem félve
-amióta megtámadott a vérszívó. - mondta Embry
- És az mikor volt? - Abban reménykedtem, hogy egy napja max. másfél. De a válaszuk eléggé meglepett.
- 3 hete. – válaszolta Jake szomorúan. Annyira meglepődtem hogy elvesztettem az egyen súlyomat, de Embry a könyökömnél fogva megfogott és magához rántott a karjai megint átöleltek. Éreztem, hogy remeg, de csak egy kicsit. – ez a remegés is olyan farkasos dolog?
- Igen. – válaszolták 1-szerre, amin én elmosolyodtam.
- Ooooké – nyújtottam meg az ó-t – most ne nevessetek ki de, én most felmegyek pihenni.
- Jó – felmentem a szobámba és ledőltem az ágyamra. Pár perc múlva kopogtak.
- Gyere.
- Jacob vagyok.
- Gyere. – leültem az ágyamra és érzetem, hogy a kezemen végig süvít a meleg levegő.
- Hogy vagy? – jött az első kérdés tőlem
- Kösz jól jobban amióta fent vagy. Te?
- Kicsit még kómás állapotban vagyok de azért jól. –fel ültem és akkor láttam hogy Jake mellettem fekszik hasán az egyik párnámmal. Olyan cuki volt. Basszus! Elpirultam. Erre onnan jöttem rá hogy Jake elkezdett kuncogni.
- Ha ha ha – nevetett
- Ez nem vicces
- De olyan szépen elpirultál – most már a hasát fogta.
- Kac-kac-kukac
- Kip-kop
- Nem veszek semmit, tiltja a vallásom.
- Csak én vagyok engem, megveszel? – dugta be a fejét Seth.
- Téged igen – mosolyogtam. De amit nem akartam az az volt, hogy Jake felállt és kiment. – ennek + mi a baja?
- Semmi baja sincs csak fáradt- ült le a székre
- Értem és te hogy vagy?
- Jól köszi
- És mi van a falkával?
- Örülnek mert élsz, örülnek mert Selena meg ölte a vérszívót.
- Selena! Jézus! Jól van. él?
- Hé! Nyugi él jól van. – olyan aranyosan beszélt a barátnőmről hogy valami szöget ütött a fejemben.
- Seth lehet 1 kérdésem a barátnőmmel kapcsolatban?
- Lehet
- Szóval most már nem tudom mi igaz és mi nem a legendákból. Szal létezik olyan, hogy bevésődés?
- Igen. Akkor kérlek, ne nevess ki ha rosszat mondok de te bevésődtél Selenába.
- Nem. A bátyád lenyomata Selena és Selenának is a bátyád.
- Kár pedig jól mutatnátok. De akkor te kibe?
- Senkibe.
- Senkibe sem vésődtél be?
- Senkibe
- Aha és Quil
- Emily unokahúgába
- Paul
- Senkibe- már megfogalmaztam a köv. kérdést „ és Jacob” így hangzott volna de amire nyitni próbáltam a számat Jake toppant be.
- Seth Sue-t korházba vitték.
- Köszi hogy szóltál. – és már rohant is el.
- Jacob – szóltam utána mert már éppen fordult ki az ajtón.
- Igen?
- Idejössz?
- Persze. –leült az ágy szélére és átölelt. Én rá hajtottam a fejemet a vállára.
- Kérdezhetek valamit?
- Igen
- Milyen farkasnak lenni? És mi jó a farkasságban?
- Ezt Bella is + kérdezte. Nagyon jó. Főleg a gyorsaság.
- Ki az a Bella
- Bella Swan
- Ja hallottam már róla.
- Ma eljön a tábor tűzhöz úgy ahogy te is.
- Óh értem.
Este 7. eddig beszéltem Selenával. Nagyon boldog. Embry miatt is és miattam is. Ideje lenne készülődni. Felvettem 1 rövidgatyát hogy éljek a szóhasználattal picsanadrágot. És ez narancs felsőt. És lementem, lent Seth, Leah, Embry, Selena, Jered, Paul, Sam, Jacob és Bella várt.

Nincsenek megjegyzések: