2011. február 2., szerda

2.fejezet

apu valami üzlettársa és a családja jött át. na arról ne is beszéljünk hogy a 12 éves kislány az én korombeli a lóf*szt. anyu leragadt a 10 éves időnknél. fent ültem a szobámban. majd úgy 10 felé elmentem fürdeni és utána befeküdtem az új ágyamba a cuki kis párnáim közé. reggelnapsütésre keltem fel. kicsoszogtam az ablakig és kinyitottam. a várt meleg szellő helyett hideg csípős szél fújt az arcomba. mire észbe kaptam a hideg levegő átjárta az egész testemet. becsuktam az ajtót és előkészültem az iskolára. milyen jó lesz megint új közegbe kerülni. remélem hogy  Taylor hamar ide ér. Taylor a bátyám volt. ő még Teneseeben maradt elköszönni minden ismerősétől. elővettem egy egyszerű farmert é hozzá egy virágos tunikát majd egy fekete blézer szerű valamit. megmostam az arcomat föltettem egy egyszerű feketés sminket a hajamat pedig egyszerűen hagytam hogy könnyedén omoljon a vállamra. fölvettem a kedvenc fekete csizmámat és felkaptam a táskámat és levágtattam a lépcsőn. az asztalról felvettem egy almát és az iskola felé vettem az irányt. semmi kedvem nem volt ehhez az egészhez. új iskola, új emberek, és én leszek az kis újonc. amikor beléptem az iskolakapuján szinte az összes szempár rám szegeződött.....az iroda felé vettem az irányt. a nő kedves volt velem még sok szerencsét is kívánt. remélem nem lesz rá szükség. az első órám biosz volt. egy lány mellett volt hely. a tanárnak oda adtam a papírkát ő pedig a kezembe nyomta a biosz cuccot. leültem a lány mellé aki kedvesen nézett rám.,
-Dakota vagyok-fordult felém a lány
-öhm...szia Kate-ráztam meg a lány kezét.
-most jöttél ugye?
-igen tegnap....te mióta élsz itt?
-már születésem óta.-becsengettek végigültük az unalmas biológia órát amit hál istennek az könnyített meg hogy Dakotával végig beszéltük az egészet.-figyelj milyen órád lesz?
-öhhh azt hiszem matek-fintorogtam
-úhh nekem kémia. mi lenne ha ebédkor találkoznánk ugyan itt?
-igen az jó lenne. köszi- mosolyogtam. elbúcsúztunk egymástól és elindultunk az óráinkra. vártam már hogy ebéd legyen. végre vége lett az óráknak és a biosz terem felé vettem az irányt. amikor a terem felé mentem neki mentem egy lánynak. tuti ő lehetett a suli nagy csaja mert miután neki mentem egy csapat lány jött oda. egy gyors bocsival elintéztem az egészet és újra a terem felé vettem az irányt.-fúúú bocsi a késésért
-nem baj. na gyere.- leültünk az egyik asztalhoz tálcánkon egy almával és egy üveg vízzel.-na szóval akik ott ülnek-mutatott mögém mire én csak egy pici pillantással néztem hátra.- ő ott a suli kis üdvöskéje. az anyja a Broadway-en énekel.
-a Broaway-en?-hát az elég jó.
-és az az asztal ami most üres. de 3 perc múlva ott lesz a suli menő fiúja és akkor Candy a suli üdvöskéje át fog csüccsenni pont oda.-mutatott a székre.
-hallod te valami figyelő vagy vagy mi?
-nem minden nap ez van. -harapott bele az almájába. amikor kinyílt az ajtó és 3 srác lépett be rajta.-nah itt vannak. aki elől megy,látod? nah ő Jacob Black a suli nagymenője.minden lány bele van zúgva.
-gondolom te is
-én nem-nézte ahogy elmegy mellette az egyik srác. láttam a szemében az elkeseredést.
-te ebbe a srácba vagy?-kérdeztem és a fejemmel a srác felé böktem.
-igen-bólongatta-ő Paul.
-beszéltél már vele?
-igen sokszor. kedves fiú nagyon kedves.-sóhajtotta
-beszéljek vele?-kezdtem föl állni de ő bele csimpaszkodott a kezembe és vissza rántott.
-neeee. nyugi. a harmadik srác ő Embry. ő a legnormálisabb ő nem járta végig az egész iskolá,mint mondjuk Jake.
-az iskolát?
-pontosan. szóval készülj fel te is. lehet hogy majd befog próbálkozni. főleg, hogy új vagy.
-hidd el, a kis drága ebből nem eszik-mutattam végig magamon miközben elmentünk az asztaluk mellett.- óra után talákozunk?
-igen kint a parkolóban jó lesz?-én csak bólintottam és az angol óra felé vettem az irányt. a tanártól elvettem a cuccokat és leültem az egyik üres padba. valaki leült mellém, de nem volt kedvem fölnézni. tovább rajzolgattam a füzetembe.
-jó lesz.-mondta mire fölkaptam a fejemet.
-kösz. eltévedtél?
-nem miért?
-neked nem ott kéne ülnöd?-mutattam a kiskedvenc felé. aki nagyban mricskél gonosz szemekkel
-nem lehet köszönteni az új diákokat?-hajolt közelebb de én eltoltam.
-tartsd meg a 2 lépés távolságot-mondtam és visszahajoltam a füzet felé. ebből nem eszel.
-nem adod könnyen magadat mi?
-közöd?
-úúú fúj a cica-kuncogta és a tanár mondani valójára figyelt
-seggfej-mondtam amikor úgy megszorítottam a kezét, hogy ő fájdalmas képet vágva húzta el a combomról a kezét.
-hidd el holnap már te is belém zúgsz.-suttogta a fülembe mire n megint eltoltam magamtól.
-te meg azt hidd el, hogy közömbös vagy nekem mint a sivatag.-álltam fel amikor megszólalt a csengő.
-hé cica.-fogta mega kezemet de én kirántottam
- látsz rajtam nagy füleket és hosszú macska farkat? nem?! hát jól látod nem vagyok macska!-indultam ki a parkolóba. -szia-köszöntem Dakotának
-szia. látom megtalált.....
-igen sajnos.....de megmondtam neki, hogy közömbös nekem.
-figyelj, itt az msn címem. nekem menne kell mert az öcsémet el kell vinni orvoshoz-fintorgott és beszállt a kocsijába. gyalog indult haza amikor egy kocsi elhajtott mellettem az ablakból kihajolva rám kacsintott Jacob. mire én csak bemutattam neki. hazaérve ledobtam a cuccomat és beültem a nappaliba."Kicsim! Este vendégek jönnek. kérlek öltözz fel rendesen. puszil Anyu" rohadt jó. felmentem a szobába megcsináltam a házit. bekapcsoltam a laptopot de nem volt semmi érdekes rajta. Anyu küldött egy üzenetet amiben az volt hogy háromnegyed óra és itt lesznek a vendégekkel együtt. felvettem egy egyszerű ezüstös ruhát hozzá nyakláncokat. és karkötőt. magamra fújtam egy kis vaníliás parfümöt és lementem a lépcsőn mert hallottam ahogy anyuék belépnek a házba. és amikor megláttam ki jött hozzánk. egyszerre kiáltottunk fel.
-TE?!-mutattunk egymásra
-anyu ne mondod komolyan?
-kedves Kate legyél egy kicsit udvariasabb-világosított fel
-Jacob te csak fogd be a szádat.-sziszegtem felé.
-mi lenne ha elmennénk vacsorázni?
-jó ötlet-támogatta anyu-elmentünk egy közeli étterembe. persze az a seggfej csak mellém tudott ülni.
-nem akarnál ellni?
-Kate!-szólt rám anyu
-kedves Jacob nem akrod eltolni innen a seggedet és átrakni a túl oldalra?-kérdeztem szempillát rebetettve



-KATE!-szólt rám apu mire én csak fújtam egyet. borzalmas estének néztem elébe.......

4 megjegyzés:

mercedesz írta...

O.M.G!!!!!
nagyon jó lett!
csak alig bírom elolvasni a betűket :Pna mind1,szeretlek,imádlak,megeszlek és kihánylak!:D
jól átrágtam magam a sztorin,de azért remélem egyszer majd jóba lesznek...
*kiskutyaszemek*
pussssz
*babey vampire*

Dóri írta...

Hehe...nem tértél el a tervtől...imádom Jacobot! Ő még így is imádnivaló! (L)
NAGYON-NAGYON-NAGYON várom a kövit!
Puszíí
Dóri

Névtelen írta...

Szia!Nagyon jó lett várom a kövit puszi niki

Cserrybogyesz írta...

jaj lányokköszi szépen a sok komit..:DXD
Dórika: igen nem nagyon tértem el xD
babey:köszönöm..:D bocsi a betűkért de már átformáltam amint mondtad..:D apropó hányás remélem jobban vagy már..:)
niki: köszönöm pusy
pusyllak titeket.:D