2011. május 1., vasárnap

10.fejezet

Jacob szemszög:

Már majdnem átlépve a határt majdnem elrugaszkodott, amikor utánuk vetődtem és leharaptam a pióca fejét. fémet csikorgással hagyta el a testét. Kate pedig hangosan puffanva ért földet. ijedten bámulta a fejet és a testet, majd nézett fel rám....

Kate szemszög:

fel akartam sikítani de nem jött ki hang a torkomon...a hatalmas mutáns farkas bámult le rám, én pedig meg nem bírtam moccanni....aztán szépen lassan tettem a kezemmel és a lábammal egy apró lépést hátra. mivel a földön voltam így elég nehéz volt, de aztán tettem még egyet és vártam. vártam a farkas reakcióját, de az ugyanúgy nézett engem azokkal a hatalmas csokoládé barna szemeivel. aztán hirtelen oldalra kapta a fejét és az erdőből kijött három ugyan akkora vérengző farkas. a fekete a legnagyobb mind közül rám vicsorított, de aztán láttam hogy nem is engem néz hanem azt a valamit ami mögöttem áll. óvatosan lassan a hátra fordítottam a fejemet és meg pillantottam még egy alakot. a hajamnál fogva fölkapott a nő és a torkomra tapasztotta a kezét.
-ha még egy lépést tesz bármelyik korcs is a lány felé. eltöröm a lány nyakát.- sziszegte a farkasok felé. az egyik aki eddig figyelt az a rozsdabarna most vicsorogva morgott a nőre, talán jobban mint a többi farkas.- ügyes kutyák...-vigyorogta a nő- most pedig szépen el engedtek engem és a lányt.- mondta és várta hogy a farkasok ketté váljanak. kaptam még levegőt, de már kevésbé, tudtam hogy a nő így is úgy is meg fog ölni, nincs vitásom efelől. de a farkasok csak nem akartak szétválni, itt a nő a  másik kezével végig húzta ujjait az oldalamon majd meg állapodott a kezemnél.- ha nem akarjátok hogy ennek a kis lotyónak ellegyen törve a kis aprócska kacsója félre álltok. - de a farkasok csak nem léptek egy lépés arrébb, hideg kezek fonódtam a csuklómra, vártam hogy eltörje. könyörgően néztem a farkasokra, de ők nem tágítottak. a hideg kezek lecsúsztak az oldalamon újra majd megállapodott az egyik bordámnál.- ha ezt itt eltöröm a kislányka tüdejébe fúródik és meghal.- vigyorogta a nő. a rozsda barna farkas alig bírt egy helyben maradni. vicsorogva toporgott egyik lábáról a másikra, közben pedig figyelmeztetően morgott.

Jacob szemszög:

nem bírtam ki! nem bírom egy helyben maradni, nem elég már hogy hozzá lrt az a pióca de el akarja törni valamiét.
-JACOB!- ordította gondolatba Sam-  MARADJ NYUGTON!!
-SAM!! NEM FOGOM TÉTLENÜL NÉZNI AHOGY MEGÖLIK!
-DE NEM UGORHATSZ ENKI EMRT AKKOR MEGHAL!
-MIÉRT? ÍGY NEM HAL MEG HA CSAK HAGYOM?- kiabáltam önkívületlen állapotban, csak a Katet szorongató vérszopóra tudtam koncentrálni. Sam elhallgatott..... a vérszívó újra végig húzta hideg márvány ujjait Kate sima bőrén, majd megállt Kate bordájánál.... ne.. ne...neeee!
.- ha ezt itt eltöröm a kislányka tüdejébe fúródik és meghal.- vigyorogta borotva éles fogaival. alig bírtam megállni hogy ne rontsak neki, de ekkor egy új hang csatlakozott.
-MEGÁLLJ!!!! A CULLENÉK JÖNNEK ÉS SEGÍTENEK! DE VAN ITT MÉG TÖBB VÉRSZOPÓ IS! HA EGYET MEGÖLSZ A TÖBBI ELŐJÖN!- kiabálta egy ismerős hang. aztán megjelent a bozót mélyén Raymond. nem foglalkoztam a srác  jelenlétével tovább vicsorogva figyeltem a vérszopót. nem engedhetem hogy bármi baja is legyen Katenek. amint megjelentek a Cullenék a pióca mögött, az eszeveszett rohanásba kezdett, Katet még mindig fogva tartva, Cullenék pedig álltak a határ túloldalán.
-mit álltok ott?- kiabáltam a gondolat olvasó vakondnak.... akik nekilódultak az erdőnek.... már majdnem elértem a nőt amikor a szírt tetején megállt és a tenger fölé lógatta Katet...
-HA MÉG EGY LÉPÉST TESZTEK ELTÖRÖM A NYAKÁT ÉS ELENGEDEM!-rikácsolta a nő.

Kate szm:

a szírt fölött lógtam a tenger a lábam alatt volt és még sok sok méter... a levegőm pedig egyre jobban elfogyott... a kéz pedig a nyakam körül egyre jobban szorított.  sírni kezdtem.. igaz tudtam hogy egyszer meg fogok halni, de azt hittem hogy majd szebb halálom lesz... a rozsdavörös farkas eltűnt...de most nem is ő volt a legfontosabb... hanem inkább az hogy mindjárt meg halok.... amikor már azt hittem hogy tényleg végem a vörös farkas az egyik szikla mögül előbukkant és rávetette magát a nőre. az pedig sikítva kapta el a vállamat és egy egyszerű szorítással porrá zúzta majd még fogott rajtam egy utolsó és azzal eltörte a térdemet. majd elengedett... én pedig tehetetlenül zuhantam a mélybe...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!! KATE!!!
nee!!
siess, vagy megfojtalak monitorom keresztül (dehogy!)
Puszillak milliószor♥♥♥
hugocskáád♥

Vivi írta...

Mondhatom azt,hogy beleszerettem az elkényesztetet farkas izmos,kikurt helyes, egós,kedves,édes,aranyos,szerelmes Jacob Blackbe?:D
Annyira tetszik*-*
Elképesztően!
Izgi,és mesés*-*
Ide kérek frisst holnap!

timi26 írta...

Ma olvastam először a blogod, de nagyon tetszett, várom a kövit.

Elena írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Vii írta...

Sziiaa! Imádom *__* Benne lennél egy linkcserében? http://egyfarkaslany.blogspot.com/

Névtelen írta...

Szia!Ne ne ne,itt abba hagyni?ne már, Jake-et egyszerüen imádom,siess a kövivel,puszi niki