2011. február 2., szerda

1.fejezet

Kate Miller ez az én nevem. éppen a La Push felé vettük az irányt a szüleimmel a húgommal és majd a bátyámmal is. nagyon nem várom. egyszerűen nincs kedvem elmenni a szeretett Teneseeből. és itt csak esik az eső. de hát anyut áthelyezték a munkahelyén és ide. anyu egyébként modell. Apu ő pedig egy cégnél dolgozik. mindig utazgat hál' istennek most nem kellett sehova utaznia ez egyszeri alkalom volt. itt sem voltak barátim úgy ahogy máshol. mindig szerettem egyedül mászkálni. a gondolat menetemből anyu zökkentett ki azzal, hogy kivette a fülemből a fülhallgatót.
-meg érkeztünk- mondta és hagyta, hogy kiszálljak. azt azért nem mondanám, hogy nem egy nagy ház a miénk. helyesbítek ez valami k*rva nagy. és gyönyörű. tátott szájjal mentem be a házba.
-a te szobád ott van fent.-mutatott az emeletre apu-és az egész emelet a tiéd
-hogy mi?-sikítottam fel örömömben. és megöleltem aput. felkaptam a bőröndömet és felszaladtam az én részemre. amikor beértem a szobába kiesett a kezemből a bőrönd.-ez eszméletlen-suttogtam. a szoba gyönyörű lila színben pompázott a falon pedig egy gyönyörű henna stílusú minta volt a falon. oldalt egy hatalmas francia ágy volt azon is a csodás lila szín. szemben velem pedig egy erkély ajtó ami az óceánra nézett. volt még egy ablak amiben volt egy lenti párkány amiben be lehetett ülni. jobb oldalt pedig egy asztal volt és egy lila borítású szék. istenem ez a szoba gyönyörű. kiszaladta az erkélyre. a tengerpartot már most imádom csak egy a baj nem lehet fürdeni az óceánban mert túl hideg.....gyorsan kipakoltam a szobába és körbenéztem a ház vagyis a felső szintemen. megtaláltam a gyönyörű fürdőszobát ami csak az ENYÉM!!!!!! lementem a lépcsőn és rögtön a nappaliba kötöttem ki. istenem ennél gyönyörűbb nem is lehetne. bementem a konyhába anyu imádni fogja! elindultam a nappaliból az egyik kis sarok felé ahol a falon már Csipkerózsika Hamupipőke és a különböző kis mesehősök voltak freskóként festve a falra. azért Molly is elég nagy részt kapott. amikor beértem a szobájába hát majdnem lehidaltam. egy nagy franciaágy egy nagy hinta egy nagy ablak hatalmas szoba volt.-wow húgi tök jó lett a szobád
-ugye?-kérdezte fölpillantva a Barbiee babák világából majd újra vissza nézett a kis szőke babákhoz.
-kicsim ma vendégek jönnek....-szólt ki a konyhából anyu- apád ismerősei. nyugi lesz olyan lány aki veled egy idős.
-csoda jó. ki kell magamat csinosítani vagy sem?
-jó lenne ha levennéd ezt a baglyos felsőd
-anyu.....
-oké oké nem szóltam- emelete fel a kezét védelmezően. felbaktattam a szobámba és beültem a kis pihenőmre az ablakpárkárban. valaki csöngetett.........

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!Nagyon jó lett várom a kövit puszi niki

Dóri írta...

Jajj hát megnyitottad! :D
Nagyon tetszett a feji! Ügyes vagy! Ilyen házat én is szívesen elfogadnék...tiszta hercegnős élete lehet ott xDxD
Na kik azok a vendégek??
SIESSS NAGYON!!!!!!
Puszillak,ölellek, szeretlek
Dóri

Névtelen írta...

Nagyon jól írsz! Csak kár, hogy nem ismered a mondatkezdő betűket...