2011. február 3., csütörtök

3.fejezet

egész este folyamán engem bámult. zavart az ahogy nézett..... de hál' istennek vége lett ennek a csodás vacsorának és haza felé indultunk. egy jó dolog viszont volt. NINCS HOLNAP SULI!!!!! miután hazaértem bekapcsoltam a gépet de mivel megint nem volt rajta semmi érdekes így lecsuktam és kiültem az erkélyre. imádtam ezt a csillagos eget ami itt volt. a parton ami közel volt srácok mentek és a ház felé haladtak. éppen az erkély előtt mentek el amikor az egyik srác térdre borult.
-drága Kate ne kéresd magad!
-takarodj haza Jake mert Billy megtudja!-kiabáltam és visszamentem a szobámba. el akartam menni fürdeni de előtte oda mentem az ablakokhoz és az erkélyhez és behúztam a függönyt. fürdés után lementem a nappaliba és leültem apu mellé nézni az CSI-t. nem sok alkalom volt, hogy apuval néztük a tv-t. szinte mindig a húgommal és a bátyámmal néztük ezeket a műsorokat. anyu és apu folyton utazgattak. mindenki azt hiszi, hogy elvagyok kényeztetve, de nem. engem soha nem halmoztak el különféle ajándékokkal. jó lehet, hogy orbitális nagy házban lakok és gazdagok a szüleim., DE SOHA nem éltem úgy mint Rihanna vagy 50cent. nem is bántam.  amikor vége lett a résznek fölmentem a szobába nyomtam apu és anyu arcára egy jó éjt puszit és elmentem aludni. reggel 9-kor keltem fel. lebattyogtam a lépcsőn és csináltam egy pohár kakaót. a ház üres volt, Molly valamelyik kis barátnőjénél van. a hűtőn pedig volt egy cetli amint az volt, hogy be kéne vásárolnom. megittam a kakaót. majd elmostam a poharamat és felmentem a szobába, hogy felöltözzek. miután rendbe szedtem magamat és felkaptam a listát, hogy feltöltsem a készleteket. egy aranyos kis bolt volt. a pult mögött ismerős srác állt. amikor már megvettem a kenyeret s a többi élelmiszert a kasszához álltam.
-szia Kate.-köszönt rám
-szia.....
-Paul- nyújtotta a kezét amit én készségesen megráztam.-még valami?
-nem kösz. öhm...figyelj Paul.-vettem le a pultról a szatyrokat.-lehetne egy kérdésem?
-persze. mond
-hhh-sóhajtottam.-erről nem beszélhetsz senkinek! neked bejön Dakota?-kérdzete egy nagy nyelés után. láttam ahogy Paul arca megmerevedik
-ő kérdezi?-kérdezte reménytől csillogó szemekkel.
-azt nem árulhatom el.
-és ha azt mondom, hogy segítek kivinni a cuccokat és közben beszélgetünk?-rebegtette meg a szempilláit.
-na gyere-adtam be a derekamat ésa kezébe nyomtam egy szatyrot-nem baj?
-nem úgy is végeztem. szóval.......
-szóval......
-ha azt mondom, hogy bejön akkor mit válaszolsz rá..?
-azt, hogy neki is nagyon tetszel-suttogtam
-ez nagyon jó-torpant meg- csak....
-csak?
-félek....
-tessék?-kérdeztem kicsit megrökönyödve
-félek...
-mégis mitől?
-a visszautasítástól.....-sóhajtotta és leült az egyik farönkre.
-Paul-guggoltam le elé.-ettől pont nem kell félned. hidd el ahogy Dakota mesélt rólad istenem azt hittem, hogy menten oda hányok attól a romantikától-kuncogtam mire egy szúrós pillantást kaptam.-na tudod, hogy csak vicceltem.
-igen persze
-Paul fel a fejjel! na mosolyt!-vigyorogtam a képébe mire ő csak fintorgott.-na gyerünk nem látom azt a mosolyt. olyat szeretnék látni mint tegnap amikor Jacob az erkély alatt baromkodott.-mire megkaptam az a kis kedvest mosolyt amire vágytam.-na és akkor most már beszélj vele mert ő várja, nem is tudod mennyire.-kacsintottam rá. és felhúztam a rönkről. újra a ház felé vettük az irányt.
-ugye tudod, hogy nagy házatok van.-mire én csak bólogattam és beinvitáltam a házba. tátott szájjal nézte-te ez....
-nagy? na csukd be a szád mert bele száll a légy.-nevettem és a konyha felé kezdtem húzni. leültettem az egyik bár székre amíg én kipakoltam.-te vagy az a második ember a suliból aki bejött a házba.-hajoltam ki a spejzból
-komolyan? ez megtisztelő -hajolt meg a spejz ajtajában.
-tudod, hogy jó humorod van?
-persze-nevette
-kérsz valamit?
-nem köszi-leültünk a nappaliba a kanapéra.-figyelj...
-igen?
-Jacob..-kezdte el de én közbe szóltam
-kérlek mond meg a haverodnak, hogy engem nem érdekel....és ne zaklasson tovább
-oké.csak ezt szerettem volna tőled. mit szólnál ahhoz hogyha este elvinnélek az egyik ismerősömhöz.
-oké rendben.-mosolyogtam. Paulnak hirtelen mehetnékje támadt és megállapodtunk a délután 5-nél. ezután már csak feküdtem tv-ztem. majd 4 felé felmentem és előkészültem. felvettem egy sötétebb csőnadrágot és egy mintás felsőt. hozzá pedig egy türkeiszes zöld sálat és ahhoz pedig egy pink fülbevalót.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!Nagyon jó lett imádtam,várom a kövit puszi niki

Cserrybogyesz írta...

szia niki
köszike seietek örülök hogy teccet.:D
pusy

Dóri írta...

Sziaaaaa!
Hű ez állati jó lett! Annyira szeretem Pault! Ő a második kedvencem a falkában (Jacob után, természetesen )
Várom a kövit!
Puszillak
Dóri