2011. február 5., szombat

4.fejezet

 sziasztok itt a fejezet remélem tetszik majd neketek kérlek írjatok komit.....könyörgő szemekkel nézem a monidtort léccike írjatok!



pontosan 5 órakor csöngettek, mosolyogva nyitottam ki az ajtót de előtte felkaptam a dzsekimet és a tornacipőmet. Paul a kapuban várt. lesasszéztam a lépcsőkön majd ki a kapun.
-jó napot kisasszony. mi ez a jó kedv?
-nem örülhet az ember?-kérdeztem kuncogva
-már azt hittem, hogy azért örülsz mert, hogy láthatsz.-vágott elszontyolodott képet mire én csak átöleltem izmos testét.- na ezt meg tudnám szokni. ilyen szexi csajok ölelgessenek-nevette
-barom-mondtam és előre ugráltam.
-te tényleg nagyon jó kedvben vagy- mondta amikor hátulról elkapott és úgy cipelt.
-kedves nem akarnál letenni?
-nem igazán. lehet, hogy nem adatik meg még egy ilyen esély mint ez, hogy ölelgesselek.
-akárhányszor megölelhetsz csak most tegyél le kérlek.-mondtam sipákolva mert már alig kaptam levegőt
-kicsit összenyomtalak?
-aha talán egy csöppet......-szuszogtam majd Paul belecsipaszkodott az ujjaimba és maga után kezdett húzni.
-tegyél úgy mintha a csajom lennél. kérlek.-nézett rám bocsi szemekkel amiknek nem lehet ellen állni.
-ezt még valahogy kárpótolnod kell-morogtam.-mire kell ez?-mutattam a kezére ami a derekamat ölelte.
-hidd el jó lesz látni ez bizonyos személy ejét-nevette. tudtam kiről van szó.
-ő is ott lesz?-kérdeztem elkeseredve
-igen, és pont azért kell ez a színjáték. mert akkor örökre lerázhatod magadról
-nem hinném, hogy majd pont le mászik rólam.-fintorogtam.
-figyelj fogd fel pozitívan.-bíztatott
-és ebbe mégis mi a pozitív?-kérdeztem mérgesen
-az hogy egy ilyen jó állású és szexi srác lehet veled.
-ezt most viccnek szántad akkor most nevetni kéne. de valahogy nem megy. áhh tudom miért! TALÁN AZÉRT MERT AZ EGOISTA SEGGFEJ OTT LESZ!-hadonásztam a kezemmel és valakit megcsaptam.-áhhh bocsi nem direkt.......
-semmi baj-fogta a kezemet ami nekem jobban fájt mint neki. és ekkor rá néztem és kitéptem a kezemet a kezéből.-ahogy kivettem a szavaidból én lennék az az egoista seggfej.
-wow....ezt valaki megsúgta neked vagy éppen a nagy egód segített??-pislogtam rá sűrűn. mire szomorú arcot vágva nézett rám. Paul kicsit arrébb húzott.én pedig szem forgatva leültem a homokba. ő is levetődött mellém.
-kérlek légy vele kedvesebb.-sutyorogta a fülembe.
-arra ne is gondolj.-sziszegtem vissza és hátra dőltem.
-csak arra kérlek hogy legyél vele egy csöppnyit normálisabb. nem annyira paraszt mint amenniyre látszik.-mondta
-ezt hallottam Ryan!-morogta oda Jake
-és most mi lesz Black?-kérdezett vissza pimaszkodva. majd mind a kettőjük szeme rám szegeződött egy pillanatra majd cinkosan össze néztek . éreztem hogy valami baj lesz ezért kivettem a kulcsot a telefont és a fontosabb cuccokat a zsebemből. jól éreztem mert a két srác fölkapott a vállára és úgy vitt be a vízbe.
-engedjetek el!
-te mondtad-mondták egyszerre és kiugrottak alólam én pedig belepottyantam a vízbe. nem ért le a lábam, éppen felfelé kezdtem úszni amikor valaki lehúzott. pár másodperc után egyszerre kiáltottak fel-KATE!!!!!!!-kiáltották de én még mindig lent voltam a víz alján és próbáltam megszabadulni attól a valamitől ami megfogta a bokámat. rúgtam kapáltam, de kellett az életet adó oxigén. de még mindig nem engedett el. valaki viszont felfelé kezdett húzni. belecsimpaszkodtam a nyakába. a másik pedig próbálta lefejteni a valami kezét a bokámról. amikor végre sikerült neki én már eszméletet vesztve kerültem a felszínre.-isten bassza meg Kate ébredj fel!-kiabálták körülöttem a hangok. majd kitisztult és már csak eg y ember hangját hallottam. újra megnyomták a mellkasomat amikor már végre sikerült felköhögni a hideg sós vizet.-Kate. istenem végre-suttogta megkönnyebbült hangon. és átölet jacob. én pedig amikor észhez tértem ellöktem magamtól nehéz testét.-jól vagy?
-engedj el jó!-egymásra néztek Paulal és felnevettek
-tökéletesen jól van-kacagták. én pedig vacogó fogakkal indultam el a cuccaim felé. valaki átölelt hátulról.-fáztál nem?-kérdezte Paul
-menj....máá...rrr-dadogtam a fogvacogástól. elengedett és a hátamra terítette a dzsekimet majd a sajátját is rám terítette ami kétszer akkora volt.- de jjj...ó ill..ata van...-vacogtam és újra beleszagoltam az isteni illatú dzsekibe.
-hát igen. akinek jó parfüme van.....Látod Black én megmondtam hogy imádni fogja a csaj az illatot.-kacsintott haverjára aki szemforgatással válaszolt.
-ti nem fáztok?
-nem, jó a test fűtésünk.-néztek egymásra. leültek mellém a homokba és úgy néztük a mostmár csillagos eget. -mi lenne ha gyújtanánk egy kis tüzet?-kérdeztem még mindig fázva.
-de persze-mondta Paul és föl állt, hogy hozzon valmait amivel be tudunk gyújtani. így kettesben maradtunk Jake és én.
-még mindig fázol?-kérdezte félénken
-nem-mondtam hidegen. ő is újra a tengert kezdte bámulni.
-miért nem bírsz?-törte meg a több perce tartó csendet.
-tessék?
-miért nézel úgy rám mint a valami undorító csövere.
-mert már bepróbálkotztál a hülye csajozós dumáddal. és ezt nem szeretem..mondtam és felnéztem az égre majd amikor megint közbe lépett a kínos csönd felé pillantottam és azt láttam, hogy ő is néz engem. -mi az?-kérdztem
-semmi. tényleg. csak ez nekem olyan furcsa....
-mi talán az, hogy én nem vagyok oda érted úgy mint a többi lány a suliban. vagy az a problémád higy én nem vetettem magamt be az ágyadba és adtam meg magamat....én már elmondtam az én szememben akkora vagy mint egy szem borsó.-mondtam neki el a véleményemet. nem szólt vissza semmit csak bámult maga elé..... kcisit megsajálntam de annyira azért ismertem hogy tudjam ez csak álca.........

3 megjegyzés:

Dóri írta...

Alakul ez, alakul :D
Nagyon tetszett a feji, de mi húzta le Kate-et a vízbe??
Ügyi vagy, várom a kövit!
Puszi
Dóri

Névtelen írta...

Szia!Nagyon jó lett,várom a kövit puszi niki

OMG írta...

még egy követő remek siess a kövivel