2010. április 4., vasárnap

8.rész

hellóka nagylányok!
na itt van a kövi rész.
azt azért elárulom nektek hogy már nem lesz sok rész.
bocsi de már meguntam a történetett és már meg is van bennem a kövi sztory.
még egyszer sorry.
pusy

8. RÉSZ

Avril szemszög

Ott állt Jake és Bella és éppen Jacob +csókolta Bellát.
Hirtelen olyan düh futott végig rajtam. Ilyen nincs! Könnybelábadt szemmel rohantam haza felé. Hazaérve láttam hogy az összes villany égett. Nagyon meg ijedtem, amikor beléptem a ház ajtaján. Idegenek ültek a nappaliba. Ezek meg kik?
- Edward Cullen vagyok. Bella Swant keresem.
- Óh. Bella éppen lent a parton Jacobbal cseréltek nyálat, amikor eljöttem. - válaszoltam flegmán. A könnyeim megint ki akartak csordulni. – lent vannak a parton. –felvágtattam a lépcsőn, és amikor beléptem a szobámba fel sikítottam. Jake pofáján kaján vigyor terült el Bella, pedig a kezét fogta. 1 mp sem telt el de már Edward is ott volt.
- Mi történ? – sietett oda kedvese mellé
- Behúztam Jacobnak
- De miért?
- Bocs, hogy közbe szólok a szerelmes drámátoknak. De kérlek a többi részletet ne itt. Azt hogy te Edward bemosol egyet Jacobnak azt ne itt. – vették és kimentek, de Jake bent maradt.
- Menj ki – nem emeltem fel a fejemet csak az ajtó felé mutogattam.
- Nem
- Jacob menj ki
- Mondom hogy nem
- Jacob Black takarodj, ki a szobámból vagy megkérem Embryt vagy Edwardot sőt nem is majd én saját magas foglak úgy megverni, hogy impotens leszel. – most vettem észre hogy ordibálok a képébe.
- Most meg mi van? –szokottnál hangosabban – mi a franc bajod van?
- Hogy mi? Jacob csak most ne!
- Hogy ha az a bajod, ami lent történt. Akkor sem értem min hisztizel, ha te éppen Seth-tel kavarsz? – most már ő is ordibált
- Mi van? te meg vagy húzatva?
- Láttam?
- Mit láttál te f*sz?
- Ti meg mi a szart csináltok?- jött be Embry. – Jacob menj ki. Te, pedig nyugodj le. – mutatott rám
- Nem megyek én, sehová amíg + nem beszéltem vele.
- Nem! Jake eleget ordibáltatok – tolta ki az ajtón. – a szomszéd már ki akarta hívni a rendőröket. – csukta be az ajtót.
- Oda cammogtam az ágyamhoz és rádőltem és elkezdtem zokogni. Addig, amíg el nem aludtam. Reggel arra keltem, hogy valaki simogatja az arcomat. Lassan kinyitottam a szememet és megláttam Selenát. – hallottam. – simogatta most már a hátamat.
- De most én nem értem. Mi baja?
- Az hogy ő csak… - harapta el a mondatot.
- Csak? – kezdett felforrni az agyvizem. Mindenki csak titkolózik. Nem is azon voltam inkább ki akadva, hogy Jake valamit tett, ami nekem nem tetszene, hanem az hogy Selena a legjobb barátnőm nem mond el nekem olyan dolgokat, amiket én bármikor megmondanám neki. – mit csak? – emeltem fel az egyik szemöldökömet.
- Csak...ő…hagyjuk.
- Nem mond el SELENA!
- Csak féltékennyé akart tenni. – erre még jobban dühös lettem. Fel ugrottam és lerohantam a lépcsőn de nem volt lent senki.
- Lent van a parton – mondta a bátyám.

Köszi- oda álltam a tükör elé és megijedtem, aki szemben állt velem. Mint 1 WC kefe. Megragadtam a fésűt és már ki is rontottam az ajtón. Persze tegnap ruhástól, cipőstől sírtam magam álomba így nem volt problémám fel öltözködni. Amikor le értem megláttam. Fülhallgatóval ült egy kövön, amikor megpillantott felállt és kivette a fülből a fülhallgatót. Oda mentem hozzá és lekevertem neki egy nagyot nagy meglepetésemre neki fájt nem, pedig nekem. Elengedte az arcát és közelebb lépett.
- te mit csinálsz?
- Azt, amit tegnap kellet volna. –fogta meg a kezemet és közelebb húzott magához és……

Nincsenek megjegyzések: