2011. február 23., szerda

6.fejezet

Az a rohadt nap hogy miért kell belesütnie a szemebe....süt a nap? föl egyenesedtem és lassan kinyitottam a szememet és tényleg sütött a nap! lassan kimásztam és az erkélyhez lépkedtem. ráraktam a kezemet a kilincsre majd lenyomtam és amikor kinyílt az ajtó forró levegő kapott bele a hajamba. ez csak egy vicc lehet. lehunytam a szememet és úgy élveztem a nap sütést. valaki csöngetett. lerohantam a lépcsőn és kinéztem az ablakon.Paul állt ott félmeztelenül integetve. kinyitottam az ajtót majd a kaput.-jó reggel Csipkerózsika!-kapott fel és megpörgetett maga körül.-nem vetted fel a mobilod és csöngettem is már úgy fél órája.
-jjaaaj basszus!tényleg a mobilom kiesett a kezemből amikor neki ütköztem Jacobnak mert vissza akartam adni a dzsekid. a csöngetéssel kapcsolatban pedig aludtam. bocsi.
-semmi baj-mondta és arrébb álltam a kapuból hogy be tudjon jönni.-jó a pizsid.-mondta amikor a bejárati ajtót is becsuktam. egy egyszerű spongya bobos topp ami kicsit már meg volt gyötörve és egy rövid nadrág
-köszi szerintem is!-vigyorogtam
-na jössz a partra?
-tessék?-kérdeztem bambán
-jössz a partra? olyan jó idő van.
-persze. kérsz valamit?
-nem köszi. de siess. futás egy kettő. meleg csak ma lesz!-mondta és a lépcső felé kezdett tolni és rácsapott a fenekemre- opsz! ez muszáj volt!-vigyorgott kajánul. én pedig ráöltöttem a nyelvemet. fel szaladtam a lépcsőn de hallottam hogy valaki jön utánam.-jöttem megnézni mit veszel fel.
-képzeld valami ruhát!-tájokoztattam
-oké. de valami fürdő ruhát vegyél fel mert megyünk úszni.-mosolyogta és rácsuktam az ajtót.-segítsek kiválasztani?-kérdezte az ajtó túloldalán állva.
-nem kell köszi.-előkaptam egy barna rövid nadrágot, majd a fürdőruhámat ami szintén barna volt a felsőjén pedig flitterek.majd rá egy egyszerű toppot. Paul újra dörömbölni kezdett az ajtón-mit akarsz?
-legfőképpen bejönni.-kinyitottam az ajtót-ennyi csak a kilincset kellett volna lenyomnom?-kérdezte bambán mire én csak nagy mosollyal bólogattam.-na irány!-mondta és fölkapta a kis szekrényemről a napszemcsimet és a fejébe nyomta. majd a lehúzott az emeletről.-gyerünk vedd már fel gyorsabban a cipőt-toporgott az ajtóban én bent voltam a kis szekrényszerű szobánkba és hezitáltam hogy melyik cipőmet vegyem föl. egy sima saru mellett döntöttem.-végre-mondta és kihúzott a házból le a partra. amikor leértünk már szinte a fél La Push és Forks lent volt, volt aki szörfözött volt aki csak úszkál, és volt aki csak szimplán homokozott vagy napozott. leültünk a homokba. leemeltem Paul fejéről a szemüveget és felvettem.-hé!-morgolódott. hátra dőltem és élveztem a nap sütést.
-szokott ilyen meleg lenni?-kérdeztem
-általában kéthetente egyszer biztos, de mivel mindjárt június van ezért van ilyen meleg.-jó nem volt annyira meleg mint Olaszországban vagy Görögországban vagy éppen Magyarországon. valaki eltakarta a napot.
-hhhééé ne már.-toltam fel a szemüvegem és Paul vigyorgó képével találtam szembe magamat.-menj már. napozni szeretnék!
-oké, de ezt előtte vedd le.-húzta le a napszemcsim.-és jobb hogyha ezt is-mutatott  a felsőmre.értetlenül néztem rá. de azért levettem. amikor valaki fölkapott és a vízbe sietett velem. eszembe jutott a múltkori eset
-nneeeee kérlek neee!-sipítoztam ijedten. nem azért mert nem akartam vizes lenni mert imádtam a vizet hanem azért mert féltem, és nem tudtam mi is volt az a valami.-neeee!-sikítottam amennyire hangosan tudtam majd a cipelőmre néztem nem volt ismerős. rápillantottam Paulra, és ő is rájött hogy éppen mi jár az eszembe. szinte egyszerre kapcsolt az agyunk éppen elindult amikor már késő volt leugrottak velem együtt egy kisebb kis szirtről. sikítva kapaszkodtam bele az ismeretlen valaki nyakába. a langyos víz átjárta minden porcikámat majd amikor teljesen leértünk a víz aljára egy erős kéz kezdett fölfelé húzni. pont elfogyott a levegőm amikor fölértünk a víz tetejére
-ez király volt!-mondta az ismeretlen mellőlem. rápillantottam arra a valakire aki fölhúzott Paul volt az. -jól vagy?-fordult felém a srác-Embry Call-mondta
-Kate..Mmm.iller, Kate Miller-nyögtem ki remegő ajkakkal. az adrenalin dübörgött az ereimben.-hogy értél ide ilyen gyorsan?-néztem rá Paulra.
-gyors vagyok, hidd el sok dolgot nem tudsz rólam. jól vagy?
-persze.-mondtam és kifelé kezdtem úszni. amikor valaki elkapott hátulról és vissza rántott.
-jó reggelt. vagyis szia-motyogta a fülembe.-nálam maradt a telefonod
-Jacob engedj el!-mondtam és próbáltam kiszabadulni az erős karjai szorításából.fél délelőttöt a vízben töltöttük. majd én kimentem a vízből és kifeküdtem az egyik sziklára. olyan jól sütött a nap az égen is csak pár bárányfelhő kergette egymást. amikor már kicsi megszáradtam oda battyogtam a fiúkhoz.
-itt a mobilod.-nyújtotta oda a telefont. én pedig csak biccentettem-valaki hívott többször is meg küldött üzenetet. Ray hívott de nem vettem fel.-amikor kimondta Ray nevét el kellett magamat kuncognom mert látszott ajta hogy féltékeny. de nem akartam elárulni neki az igazat. ezért csak folytattam a színlelést. fölcsúsztattam a telefonom és megnéztem az üzeneteket.
1. üzenet. 21:30
Raymond
szia kis csaj most értem ide Port Angelesbe. az út nagyon hosszú volt főleg kocsival és Nick társaságában......Nick egy ideig velem jött majd úgy döntött hogy inkább haza megy. de nem is baj. így legalább nem kellet hallgatnom hogy mennyit áradozik rólad.....na mind egy most megálltam egy panziónál. ahogy hallottam anyuék nincsenek otthon szóval ha van kedved akkor elmehetünk valahova bulizni ma. Ray
2.üzenet. 6:30
most indultam tovább, úgy negyed 11 felé oda is érek, de szerintem előtte még megállok pár helyen.
3.üzenet,8:00
Bocsi de késni fogok, lehet hogy csak délután érek oda. sajnálom
4.üzenet8:30
mi van veled? miért nem válaszolsz? haragszol rám??

ezzel az üzenettel és körülbelül 30 nem fogadott hívással véget is ért. hhhhjjjúúj. gyorsan írtam Raynek egy sms-t hogy miért nem írtam vissza neki és hogy nem baj a ha később jön csak érjen ide. egy kicsivel később felhívott és az mondta hogy most ért haza és hogy szeretne látni.
-srácok nekem most mennem kell.-mondtam szomorúan
-kár pedig, na de mind egy akkor jössz este?-kérdezte Paul miközben segített pakolászni.
-szerintem igen majd írok valamit.
-oké. tessék-nyújtott oda egy lapocskát. kihajtogattam és benne volt a száma. eltátogtam egy köszit. majd elköszönve rohantam haza felé. a cipővel a kezembe a felsőm is a karomon lógott, de nem érdekelt úgy szaladtam Raymond elé.
-sziiiiaaa4-sikítottam már az utca végéről ő pedig felém fordulva tárta ki karjait. midnen cuccot kiejtve a kezemből vetettem be magamat a kezei közé.....

Jacob szemszög:

tudom, nem jó ha valakit meglesünk, de ez most más, vagy nem? mind egy a lényeg az hogy utána jöttem. láttam ahogy egy puccos kis Volvóból kiszállt pasi nyakába ugrott. a kezem ökölbe szorult és úgy néztem ahogy Kate annak az ismeretlen Ray nevű srác nyakában csüng........

Kate szemszög:
-istenem annyira hiányoztál!-mondta a nyakába hajolva
-te is kiscsaj! na de gyere.-hajolt le az eldobált cuccaimért.-elmegyünk sétálni?
-persze de ezt előtte tegyük le.-mutattam a dolgaimra. bevittük a házba majd újra kimentünk hogy egy jót sétáljunk. a parton jártunk amikor megjelentem a fúk. elől csörtető Jacobbal.
-szia Jacob
-hello-válaszolta hidegen-ő ki csoda?-erre a kérdésre vártam. mivel Ray-t tájékoztattam a dologról és bele is ment csak átölelte a derekamat és elmosolyodott. ez a fejet látni kellett volna amit Jacob vágott......

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!Szegény Jake,Kate nagyon gonosz,de nagyon jó lett,várom a kövit puszi niki

Névtelen írta...

xD jól megszivatják szegény pici Jacobot ♥
jó volt, élveztem az egészet, és mosolyogtam mint a vadalma xD
siess
puszi
DorCsáád