2011. február 23., szerda

7.fejezet

 itt a fejezet tessék olvasni aztán komikat!!!:D

Ray szemszög:

itt állok a húgomat ölelem mintha a pasija lennék a srác pedig hidegen és dühös szemekkel méreget. annyira élveztem hogy konkurenciának talál. de azt is tudtam hogy Kate fülig szerelmes a srácba, ismertem már annyira csak nem akarta bevallani magának. és egyébként is úgy akarta leélni azt az időt, hogy boldog legyen. és tudtam azt is hogy ezzel csak azt akarja elérni hogy a srác még jobban beleszeressen.
-ő Raymond-vigyorogta bájosan a srác képébe aki egyre dühösebb lett. próbáltam figyelmeztetni Katet hogy elég lesz. de ő rám sem hederített.
-aha.-válaszolta a srác idegesen.
-hello, te biztos Jacob vagy.-nyújtottam felé a kezemet amit ő elfogadott de olyan erővel szorítottuk egymás kezét ahogy csak bírtuk, mikor már ropogtak az ujjaink tudtuk hogy ezzel még a másiknak sem okozunk fájdalmat. de amikor Kate meghúzogatta a pólóm alját elengedtem a srác kezét.
-na mi megyünk, srácok ha nem baj. sziasztok-fogta meg a kezemet. és maga után húzott.-ezt most minek kellet?-sziszegte
-csak jól esett-mondta vállat rántva miközben vigyorogtam.-Kate!-kaptam a karja után- tudom hogy szerelmes vagy belé!-mondtam nyugodtan
-mi? pfff. nem!-tiltakozott habár elég bénán. tudtam hogy amilyen makacs nem tudom meggyőzni igazamról ezért csak ráhagytam- miért kell mindig firtatnod az erődet?
-majd otthon elmondom-mondtam neki még mindig nyugodt hangon de láttam rajta hogy nagyon mérges-Kate nyugodj meg. tudom van pár furcsa dolog ami történt az utóbbi időkben. ami miatt elkellet költöznünk. de kérlek te is tudod mennyi időd van és tudjuk hogy utálod ha ezt mondogatom de élvezd ki addig amíg lehet.-öleltem magamhoz.
-oké.-suttogta halkan.-elhívtak bulizni de mostmár ne menjünk.
-mi van?-toltam el- te bolond vagy? húgi ideje fölébredni! hahó itt áll előtted az élet!
-habár nem is sokáig-suttogta. újra magamhoz öleltem.-jaj amúgy hoztam egy kis ajándékot.-mondtam mire rögtön fölkapta a fejét. elindultunk a kocsimhoz és amikor kivettem belőle a bőröndömet furcsán nézett rám-ebben van de még várj.-mondtam és bementünk a házba. annyira izgatott volt hogy nem bírt lenyugodni. folyton ugrált kérdezősködött. -na szóval...
-mi az mond már!!!-követelte
-ha nem vágsz félbe elmondom. szóval, hoztam egy olyan dolgot amit nagyon fogsz szeretni. mivel.-nyúltam be a táskába és elkezdtem kitapogatni a mappát amiben az ajándék volt.-itt van ez!-emeletem ki a mappát
-ez egy mappa-döntötte oldalra a fejét és az irattartóra mutatott. kinyitottam a kis mappát de pont úgy hogy ő ne lássa mi van benne-szóval ebben itt van az ajándékod ami nem más mint-húztam elő a lapocskákat és amikor felé nyújtottam megláttam azt az aranyos kis csillogást.-ez a dal.-mutattam rá a kottára.
-istenem de jóóó!!!-ugrált majd a nyakamba vetette magát
-még valmi az iskolátok megkért hogy ezt előkéne adnom-mondtam kicsit halkabban
-hogy mi?? mikor? hogyan? tessék?-bombázott a kérdéseivel.
-először vegyél levegőt ülj le majd utána mondom. ezt a számot elő kell adnod a sulidban a bálon!-mondtam lassan
-jól van na nem vagyok fogyatékos nem kell iiiiilllyyyennn lassaaan bbbeeeesssszééélllnniiii-mondta kitágult szemekkel.
-bolond majom!-nyomtam puszit a homlokára
-mikor lesz a bál?
-jah igen a bál holnap lesz-mondtam szerénységet szineleve
-mi??-pattant föl-azt sem tudom hogy kell ezt énekelni.
-dehogy is nem.-mondtam mire ő értelmetlenül oldalra fordította a fejét.-múlthéten már megvolt a szöveg én meg csak hozzáírtam a zenét.-mosolyogtam
-ez aaaz?
-az hát.-válaszoltam.

All my life I’ve been good but now
Whoa, I’m thinking What The Hell?
All I want is to mess around
And I don’t really care about
If you love me, If you hate me, You can’t save me Baby, baby
All my life I’ve been good but now
Whoa, What The Hell?

La la la la la la la la
Whoa whoa
La la la la la la la la
You say that I’m messing with your head
Boy I like messing in your bed
Yeah I am messing with your head
I’m messing with you in bed

All my life I’ve been good but now
Whoa, I’m thinking What The Hell?
All I want is to mess around
And I don’t really care about (I don’t care about)
All my life I’ve been good but now
Whoa, I’m thinking What The Hell?
All I want is to mess around
And I don’t really care about (if you love me)

If you love me, If you hate me, You can’t save me, Baby, baby
All my life I’ve been good but now
Whoa, What The Hell?
La la la la la la la la la
La la la la la la la

órák hosszat beszélgettünk még így már semmi kedvünk nem volt elmenni itthonról. Kate segített kipakolni amikor elkezdett fájni nagyon a keze.-jól vagy? az a baj?
-nem tudom, de már jobb-nyöszörögte.-mostanában szoktak ilyenek lenni.
-ugye tudod hogy ha tovább is fog fájni megint el kell menni.-mondtam lehangoltan. mire ő csak bólogatott.miután kipakoltunk elmentünk fürdeni majd befeküdtünk az ágyamba és tévézni kezdtünk. egyszer csak valaki felnyöszörgött mellettem majd tovább folytatta a szuszogást. elkezdett csörögni a mobilja villámgyorsan a telefonjáért nyúltam és felvettem.-igen?-suttogtam bele
-Ketet keresem-szólt bele egy ismerős méyl ahng. Jacobé volt az.-ott van a közelben?
-igen de alszik.-sutyorogtam halkabban.-mit akarsz?
-csak beszélni akarok vele, meg kell beszélünk egy s mást.
-mond csak majd át adom
-mi vagy te valami posta galamb?-kérdezte dühösen
-nem éppen.
-hát akkor?
-a...aa..ba-nem tudtam befejezni mert Kate kiverte a telefont a kezemből- a kurva életbe Kate!-szidtam húgomat.
-Kate! ott vagy?-szólt bele Jacob. átmászva rajtam ami elég fájdalmasan sikerült, le nyúlt a földre a telefonjáért nem bírtam megállni hogy re ne üssek a fenekére amit ő egy nagy sikítással jelzett hogy ez fájt.-Kate!
-itt vagyok!-lihegte a telefonba.-mit szeretnél?
-beszélni.
-igen, amikor valakit felhívnak az azért van hogy beszélgessenek. na Ray menj már arréb-lökdösött meg egy kicsit. többet nem hallottam belőle mert kiment a szobából.


Kate szemszög:

-szeretnék kérdezni pár dolgot-mondta lassan
-hallgatlak-mondtam hidegen. nem nagyon érdekel hogy mit mond
-ki ez a pasi?
-milyen pasi?-tettem a hülyét
-Kate! ki az a Raymond?-kérdezte mérgesen
-nem érzem hogy fontos lenne neked. jó éjszakát-csaptam le a telefont és vissza mentem Ray szobájába. pont akkor amikor oda értem az ágyához a combomba belenyilallt az az elviselhetetlen érzés. kicsit összecsukot a lábam. testvérem időben nyúlt a karom alá.
-jól vagy?
-igen csak megint belenyilallt.-feküdtem be az ágyába ás közel bújtam hozzá.


másnap reggel:

Selena Gomez hangjára keltem kicsoszogtam a konyhába a bátyám már nagyban reggelizett. a tévében pedig Year whit out rain c. száma ment. leültem bátyám mellé aki elém tolt egy bögre gőzölgő teát.-köszi-motyogtam álmosan
-Paul keresett-mondta ő is álmos hangon.
-oké majd felhívom.-mentem ki az udvarra. leültem a lépcsőre és csak néztem az utcát és azon mászkáló embereket. etettem a lépcsőre a bögrét és bementem a telefonomért. megkerestem a telefonben Paul számát és már tárcsáztam is. a harmadiknál már felvette.
-igen?-kérdezte álmosan
-szia Paul, Kate vagyok. föl ébresztettelek?-kérdezte félve
-nem már fent voltam voltam nálatok is de még aludtál aztán most egy kicst elaludtam
-milyen volt a buli?
-nem mentünk. Jacobnak nem volt kedve.
-és miért kerestél?-kérdeztem nagy nehezen. reméltem hogy Jake nem miattam nem akart elmenni.
-csak azért ha van kedved akkor ma is lemehetünk a partra a tesód kíséretében.-mondta. micsoda a tesóm? ő tud róla??-igen tudom róla.. de Jacob még nem. azt szeretnénk ha te mondanád el neki.
-nem. nem azért mert szívatni akarom, hanem azért mert így távol tarthatom magamtól-mondta elkeseredetten
-elmegyek hozzátok és elmegyünk sétálni oks?
-ühüm-mondtam. éreztem ahogy a sós könnycseppek lecsordulnak az arcomon. most meg miért sírok? talán tényleg nekik van igazuk. ekkor csöngettek megtöröltem a szememet és kimentem a kapuhoz kinyitottam és beengedtem Paul. fölvettem a lépcsőröl a teámat és leültem újra a helyemre. leült mellém és át ölelt, ráhajtottam a fejemet a vállára. a nappaliból éppen Nicole Scherzinger-don't hold your breath c. száma ment. elkezdtem énekelni.
Move on don’t look back
I jumped off a train running off the tracks
Love is gone face the facts
A bod movie ends and the screen fades to black
What you did to me boy I can’t forget
If you think I’m coming back

You can’t touch me now there’s no vision left
If you think I’m coming back don’t hold your breath
What you did to me boy I can’t forget
If you think I’m coming back don’t hold your breath
Don’t hold your breath

You can’t touch me now there’s no vision left
If you think I’m coming back don’t hold your breath
What you did to me boy I can’t forget
If you think I’m coming back don’t hold your breath.

-nagyon ügyes vagy-suttogta Paulén pedig biccentve megköszöntem a bókot.-ahogy hallottam te fogsz énekelni a bálon, de csak én tudom.
-igen így van-suttogtam elhalóan.
-na gyere legyél már egy kicsit boldogabb. kelj fel!!!-állt meg előttem.


*********************************

itt álok és mindjárt fel fogok menni és annyira izgulok hogy majd mit fognak szólni. a lábamba újabb fájdalom cikázott végig.
-minden rendben?-kérdezte aggódva bátyám.mostanába elég sokszor van iylen
-igen de egyet ígérj meg! ha össze esek és bevisznek a kórházba maximum Paulnak árulhatja el az orvos vagy te másnak senkinek. kérlek.-könyörögtem mire ő csak megölelt. már csak pár perc választott el attól hogy a suli megismerjen engem és a hangomat.. a szám vége felé járhattam amikor megint csak belenyilallt a fájdalom a lábamba, de most már más hova is. próbáltam állva maradni és biztatni mindenkit hogy jól vagyok. a legfurcsábban Paul és Ray nézett. egyszer csak akkora nagy fájdalmat éreztem a csontjaimba hogy már nem bírtam tovább és elájultam. gondoltam hogy hova kerülök. egy kórházba.
-ébredezik!-mondta az orvos majd kitessékelt mindenkit a szobából kivéve Ray-t és Paul-ti tudjátok hogy mi a baja Katenek. és tisztában vagytok vele hogy ha nem kap donort akkor meghal.
-Dr.Cullen és ha valaki ad donort akkor meg menekül?-kérdezte remegő ajkakkal Paul. mire csak az említett doktor csak bólogatott majd magunkra hagyott.-miért nem mondtad el hogy csontvelő rákban szenvedsz?-kérdezte már majdnem sírva Paul
-nem tehettem normálisan akartam leélni azokat a napjaimat amik meg vannak számlálva. és nem úgy hogy vigyáznak rám. szeretném úgy leélni életem utolsó pillanatait hogy megelégedtem az élettel és nyugodt szívvel hagyhatlak itt titeket és vigyázhatok rátok föntről-mondtam sírva-kérlek ne szóljatok senkinek. a családom már tudja de nem szeretném ha bárki is megtudná. mondjátok azt hogy egy egyszerű kiszáradás volt az oka mindnek. kérlek.-ők csak beleegyezően bólintottak. amikor hazaértünk Jacob rögtön beszélni akart velem. gyorsan bevettem még a gyógyszereimet és kimentem az ajtóhoz.

2 megjegyzés:

Dóri írta...

Várjá-várjáá!
lemaradtam! Rákról eddig szó se volt. Hűű ez most sokkolt :D
De váóó nagyon jó lett! Imádom.
Siess nagyon! (már csak azért is h vidám legyek :)
Puszillak

Luca írta...

Szia! Mar ne is haragudj de baromsag amit irtal. Ha tenyleg leukemias (csontvelo rak ahogy te hivtad), akkor barmelyik csaladtagjatol kaphat csontvelot! Lehet kidobja a szervezet, de nem kell varolistara kerulni erte. :) Es ha mar a labaiban erzi a fajdalmat (akkora fajdalmat, amitol elajul), akkor mar reges regen kemoterapiara kene jarnia, amitol kopasz lenne, nem jarhatna ilyen helyekre...sooot nyomna a korhazat..stb. Nyugodtan kerdezz...LEGYOZTEM a leukemiat. Tudom mirol beszelek!!!!;) (ezt a par sort pedig ne vedd bantasnak. Csak szerintem fogalmad sem volt rola mit irtal..:) Jol irsz. Remelem nem hagytad abba!!)