2010. április 4., vasárnap

10.rész

na csjok!
van egy jó és egy rossz hírem.
kezdem a rosszal. a rossz az hogy a sztorymnak itt a vége fuss el véle. bocsi.
a jó pedig az hogy megvan az új sztoym.
remélem örültök majd neki.

na akkor lássuk a legutolsó fejezetett.
minden jó ha vége.....(nah ki fejezi be? (én!)
ha vége jó.

10. rész

3 év múlva.
Itt állok és életem legszebb napját élem át. Fehér ruhámba ás gyönyörű csokrommal a kezemben, várom, hogy Bob a nevelőapám idejöjjön, és az oltárhoz kísérjen.
Igen az oltárhoz, mert miután Jake megcsókolt rá 3 évre ugyan azon a napon eljegyzett. És most itt állok a rét elején a fák között és pár perc múlva, elmondhatom, hogy én vagyok Mrs. Black. Mrs. Avril Black. Ekkor megszólalt a zene. Bob mellém lépett és egészen az oltárig kísért, ahol a világ legsexibb férfia, aki csak az enyém. Aki engem örök életre fog társaként választani. Emett Cullen a nagydarab maci srác a pap.
- Na ladies and gentalmens azért jöttünk, ide hogy ezt a farkaskát és ezt a farkashugicát összeadjuk. Na szóval csapjunk a lecsóba. Te farkaskoma elveszed ezt a hercegnőt?
- Igen
- És te hercegnő elveszed ezt a tökfejet. –erre morgott Jake. – szólhatsz, ha még nem.
- De én szeretnék a felesége lenni.
- Hát akkor. Jacob 1 perverz csókot kérek. Jah valamit elfelejtettem! Ha valakinek van valami bele pofázni valója akkor most vagy kussoljon örökre. Hát akkor most azt a perverz csókot. – jake arcán megjelent egy édes kis selytelmes mosoly megogta a derekamat és megcsókolt. Most már elmondhatom hogy életem értelmével élhetek.

VÉGE

2 megjegyzés:

Jennyfer írta...

sziia.
tök jó a sztori csak sztem ez egy kicsit összecsapott lett.
Még egy csomó minden történhetett volna. OO :(
na mind1. puszii.
Am a másik sztori miről szól?

Cserrybogyesz írta...

köccek.
jó hogy szólsz. sőt szerintem is az lett csak az volt a bja hogy nem nagyon tudtam folytatni mert nem volt rá időm heti 4 edzéssel ami van olyan hogy fél 6-fél kilencig volttam bent a terembe azért nem tudta.
de a kövi sztoryról meg csak annyit hogy még magam sem tudom hogy hgy kezdjem negyon el az első pár sora már megvan de haladni fogok vele és igérem azt megpróbálom nem összecsapni.
de azért köcceh Dzsenni(L) <3