2010. december 4., szombat

2.rész

hát lányok most tudtam egy kicsi nyúlfarkincát hozni.....
reggel arra keltem már megint h valaki simogat vagy mit tudom én hogy mit csinál velem. lassan kinyitottam a a szememet és láttam hogy Jacob fekszik az ágyamban.
-jó reggelt hercegnő-mosolygott
-neked is királyfi- kuncogtam. amióta Edward elment Jacobbal sokkal jobban érzetem magamat mind eddig. egyre közelebb kerültünk egymáshoz. többet mentünk el valahova együtt. sok paparazzo fénykép készült rólunk amint sétáltunk a parton Jake átöleli a derekamat és n pedig a vállára hajtottam a fejemet. de még nem mentünk tovább. nem is akarunk sietni habár Jacob többször próbálkozott de én kedvesen elutasítottam azzal az okkal hogy nekem ez még gyors. egész nap csak fetrengtünk charleiék elmentek vásárolni hisz mindjárt itt a a karácsony. a fene! tényleg karácson még senkinek nem vettem semmit. ebéd után elmentünk venni ezt azt hogy azért még is elkezdjük a karácsonyi vásárlást. útközben többször is megállítottam hogy egy fotót egy autogramot csináljanak. annyira el voltam fáradva amint hazaértünk mint még eddig soha. gyűlölök vásrolni teljes szívemből gyűlök.

Nincsenek megjegyzések: