2010. május 6., csütörtök

baj van!

hellóka.

mint ahogy a címből is kiderült baj van!!!!
de nagy!!
jah alőször mondok még valamit: köcceh lányok hoy követitek az én késős blogomat ezért írtó hálás vagyok nektek. s köszönöm hogy a másik oldalamat is követitek.
na és akkor jön a nagy baj:
a baj pedig egyszerű de mégis katasztrófa személyem szerint, a próbléma pedig az hogy NINCS IHLET. PLS írjatok valamit hogy hogy legyen tovább az emblena mert nincs egy ötletem sem. szal léccih segítcsetek!!!!!
előre is köcceh.

3 megjegyzés:

Jennyfer írta...

Sziaa. (:
Gondolom láttad, hogy nekem is van blogom. És hát..
Amikor elkezdem írni a fejezetet nekem sincs, de amint megvan az első pár sor már csak írok és azt veszem észre, hogy már 2oldalt írtam. :D
Ha ez nem segítene, akkor... :? xdd
Mutass be egy járőrözést Embryvek, dumáljanak, randizgassanak, jöjjenek össze. Közbe csinálj 1-2 csavart. Mondjuk én az első fejezetnél nem csaptam volna így bele a közepébe, hanem valami bevezetőt. Én beleírtam volna, hogy mikor és hogy lett farkas. JELENbe. Szal, remélem segítettem.
Ha meg nem... bocsi. :)
És az előzőnek, az Avrilesnek is olyan se eleje se vége nem lett. :D olyan rövidke lett, és minden egybesürítve.
De no problem. :D
Na, puszii. (= és köszi a komit. :D

Jennyfer írta...

Friss vagy a másik oldaladon mikor lesz 1. fejezet? a Cserrybogyesz-esen.
Am nem válaszoltál a komimra. :(
Lécci írj hozzám komit, mert így sose gyűlik össze a 20. :P

Cserrybogyesz írta...

Dzsenni annyira jó hogy mindíg írsz nekem komikat annyira jól esik. köszi hogy mindíg írsz komikat és írsz nekem segítségeket és kritikákat hogy mivel lehetne job vagy éppen min lehetne javítani vagy hogy mi lehetne mondjuk a következő rész és ezt nagyon köszönöm. úgy ahogy mindegyik lánynak hogy követitek a blogomat.őhm még nem nagyon tudom mikor lsz friss de hamarosan. és köcceh még 1x a segítségért és az ötletét és megpróbálom nem össze csapni. jó mad írok komit. nagyon nagyon nagyon köszi.
pusy:Cserry :) =)